/** * The Header template for our theme * * Displays all of the section and everything up till
* * @package WordPress * @subpackage Twenty_Thirteen * @since Twenty Thirteen 1.0 */ ?> Plastikowe kontenery produkcji firmy Utz UK na ekstremalnej wyprawie - Utz Group Polska

Utz Group Polska

Plastikowe kontenery produkcji firmy Utz UK na ekstremalnej wyprawie

plastic-containers-of-utz-uk-on-extreme-expedition-20140711Jeden z największych na świecie dostawców plastikowych skrzyń wielofunkcyjnych dla branży sieci sprzedaży, firma George Utz Ltd. w miejscowości Alfreton, w Wielkiej Brytanii, wspomaga przygotowania do wyprawy życia trzech byłych żołnierzy, organizowanej przez instytucję charytatywną „Help for Heroes” zajmującą się pomocą dla byłych żołnierzy, którzy odnieśli obrażenia w trakcie służby. Firma Utz dostarczy wytrzymałe plastikowe kontenery, których zadaniem będzie ochrona zaopatrzenia w ekstremalnych warunkach, na zamówienie złożone w ostatniej chwili; kontenery te dostarczone mają zostać na dużą odległość do specjalistów Max Adventures, którzy przewodzą trzem byłym pracownikom wojskowym – Ianowi Wrightowi, Stefanowi Godfree oraz Kesowi Bradleyowi (Kesie Bradley) – na ekspedycji o długości 12,000 mil (ponad 19,300 km), przez 21 krajów i na dwóch kontynentach, w ciągu tylko sześciu tygodni.

Wszyscy trzej cierpieli na stres pourazowy po walkach w trakcie pierwszej wojny w Zatoce Perskiej, albo jak to było w przypadku pielęgniarza / pielęgniarki pracującego / pracującej w sali operacyjnej Kesa Bradleya (Kes Bradley) – po dwóch turach pobytu w Afganistanie. Organizator ekspedycji Mac MacKenny, specjalny konsultant podróżnika Sir Ranulpha Finnesa, mający ponad 20 lat doświadczenia jako przewodnik ekstremalnych ekspedycji, prowadzi trzech byłych żołnierzy przez Europę, Turcję, Azję Centralną, Mongolię i Syberię, powiedział: „Współpracowaliśmy z innym dostawcą w naszych pozostałych ekspedycjach, ale nie byli w stanie pomóc nam w tym przypadku, natomiast firma George Utz zgodziła się dostarczyć specjalne plastikowe kontenery, których potrzebowaliśmy w bardzo krótkim czasie, jako że pierwsza część wyprawy miała się rozpocząć już pod koniec czerwca. Kontenery te muszą być w stanie wytrzymać ekstremalne warunki i chronić nasz sprzęt na drogach o złej nawierzchni. Muszą być również lekkie, ponieważ musimy mieć możliwość szybkiego ich załadunku i rozładunku z pojazdów, w przypadku, gdybyśmy np. utknęli w błocie – pracownicy firmy Utz byli niezwykle pomocni i stanęli na wysokości zadania. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni im, jak również naszym pozostałym sponsorom.”

Firma George Utz Ltd., z siedzibą w Alfreton, Derbyshire, jest w Wielkiej Brytanii filią Grupy Utz, światowego dostawcy kontenerów wielofunkcyjnych dla różnych branż, włączając przemysł samochodowy, handel detaliczny i markety sieciowe. Worrick Mosley, Kierownik Sprzedaży w Utz UK, powiedział: „Gdy zaproponowano nam udział naprawdę nie zastanawialiśmy się ani chwili. ‚Help For Heroes’ jest fantastyczną organizacją charytatywną wykonującą doskonałą robotę na rzecz byłych żołnierzy i pomagającą im w odbudowywaniu ich sprawności, życia oraz pewności siebie. Wyprawa stanowi prawdziwy test dla sprawności i wytrzymałości wszystkich uczestników, jak również doskonały sprawdzian dla naszych produktów, ponieważ będą narażone na wszelkiego rodzaju ekstremalne warunki pogodowe i środowiskowe.”

Jednym z pozostałych sponsorów jest producent samochodów Vauxhall, który testuje podczas ekspedycji wytrzymałość trzech nowych samochodów dostawczych Vivaro w jednych z najbardziej wymagających warunków na naszej planecie, włączając „Drogę Kości” czyli „Trakt Magadański” (albo inaczej „Trakt Kołymski”), który został wybudowany przez więźniów rosyjskiego Gułagu w czasach byłego Związku Sowieckiego. Droga zawdzięcza swoją nazwę i złą sławę leżącym pod jej powierzchnią szczątkom więźniów, którzy stracili swoje życie budując drogę w warunkach pogodowych, w których temperatura niejednokrotnie spadała poniżej -50 stopni Celsjusza.

„Droga może być w złym stanie, ponadto przed nami stoi szereg wyzwań politycznych oraz wiele granic musieliśmy negocjować wizy na części naszej wyprawy – wyprawa jaka nigdy jeszcze nie była organizowana w tego rodzaju pojazdach. Zatem, będzie to niewątpliwie wyzwaniem, tym bardziej, że dowiedzieliśmy się, że częściowo na naszej drodze wymyte zostały mosty na rzekach i będziemy zmuszeni szukać alternatywnych tras, czego efektem może być wydłużenie naszej podróży”, dodał Mac.

Więcej informacji: www.vauxhall.co.uk/vehicles/vauxhall-range/vans/vivaro/siberia-challenge/index.html